inmo empleo motor otros Haz click aquí para ver la última edición Haz click aquí para suscribirte gratis

El deporte gandiense llora la muerte de Toni Herreros

El vicepresidente del Club d’Atletisme Safor y coordinador del Servei Municipal d’Esports falleció el viernes pasado víctima de un cáncer. El funeral fue el domingo en la iglesia del Raval. Los jugadores del CA Safor lucieron crespones negros en todas sus competiciones del fin de semana.

SG 25/05/2015

Toni Herreros Martínez, vicepresidente del Club d’Atletisme Safor y coordinador del Servei Municipal d’Esports, en Gandia, falleció el pasado viernes, 22 de mayo, víctima de un cáncer. Herreros, que deja una viuda y dos hijos, ha sido todo un emblema para el CA Safor, al que ha estado vinculado desde 1981, prácticamente desde su creación.

El funeral tuvo lugar en la iglesia de Sant Josep, en el Raval, el domingo pasado. Los jugadores del club lucieron crespones negros en todas las competiciones oficiales del fin de semana.

Herreros fue un animador de la vida deportiva gandiense en sus diferentes cargos, tanto desde su trabajo como técnico en el Ayuntamiento como desde la Federación de Atletismo de la Comunitat Valenciana, del que era directivo. En 2007 el Ayuntamiento de Gandia le premió en la Gala de l’Esport como mejor técnico del año.

Comunicado oficial del Club d’Atletisme Safor:

Ens ha deixat l'amic i company Toni Herreros. Ni tenim els ànims, ni seriem capaços de trobar les paraules per a descriure el que ha significat Toni per al CA Safor.

Diuen que les persones passen i que sempre quedarà el club. És cert, però Toni no és dels que passen i cauen en l'oblit, Ell ha sigut i continuarà sent l'ADN d'esta colla d'amics que hui plora. Plorem perque el nostre Toni ha perdut la carrera. La puta carrera de la vida.

Plorem perquè no es just, perquè hi ha derrotes inexplicables.Però anem a eixugar-nos les llàgrimes i a somriure-li al futur, com ell ens va ensenyar. Anem a alçar-nos i a continuar endavant. Toni ha sigut un campió de la vida. En bondat, en repartir estima, en fer-se de voler. Ens queda el consol d'haver-lo disfrutat, de saber que ell també ha disfrutat amb nosaltres. Ens queden els moments que hem compartit i sobretot ens queda, Toni, tot el que hem aprés al teu costat.


Estigues tranquil allà on vages, que per eixe camí, que ací obrires, continuaran passant els somnis de moltes persones. Estigues tranquil que encara que ja no te vorem amb el xandall per la pista, tú sempre estaràs entre nosaltres.

Descansa en pau.

Enviar   Imprimir  



Añade un comentario a esta noticia

Tu comentario
 
Nombre - Obligatorio
 
Correo electrónico (no se mostrará) - Obligatorio
 


Política de privacidad | Aviso legal | Contacto | Publicidad
© Media Serviocio Safor, S.L. - Paseo Germanías 3,1-1 - 46702 - Gandia (ESPAÑA) - Tel. 96 296 62 09

invisible escapades pocket indispensable saforguia

Entrar